شماره تماس وکیل ملکی متخصص – مهدی علیجانی؛ وکیل متخصص ملکی

شماره تماس وکیل ملکی

شماره تماس وکیل ملکی یکی از راه حل هایی است که افراد پس از مواجهه با مشکل و پرونده های حقوقی و دعاوی حقوقی ملکی به آن فکر می کنند. این است که سعی می کنند ابتدا سوال خود را با وکیل ملکی و ابتدا با تماس و مشاوره حقوقی ملکی با وکیل پایه یک دادگستری مشکل ملکی خود را مطرح و سعی در پیدا کردن راه حل مناسب مشکل ملکی خود می شوند. دسترسی سریع و راحت به وکیل دادگستری ملکی قابل اعتماد و متبحر در دعاوی ملکی از جمله ضروریات زندگی امروزی است.

دسترسی سریع و مطمئن به وکیل دعاوی ملکی آنلاین و رایگان نیز بسیار مهم است. و با توجه به زیر ساخت های موجود بهترین راه برای در اختیار داشتن و بهره گیری از تجربیات وکیل دادگستری متبحر در املاک است. تا بتوان ضمن برقراری ارتباط تلفنی با وی در کمترین زمان بهترین  راه حل مناسب را برای مشکل ملکی خود پیدا کنیم.

 

نکات اجاره نامه

بهترین وکیل برای دعاوی ملکی

 آیا می دانید بیشترین حجم از پرونده های محاکم دادگستری را پرونده های ملکی به خود اختصاص داده توجه داشته باشید. با استفاده از تجربه و دانش یک وکیل دادگستری متبحر در املاک می توان دعاوی ملکی. را به سهولت و با موفقیت رفع و رجوع نمود. و به هیچ عنوان نباید به مشاوره حقوقی ملکی که توسط افراد غیر متخصص در امور ملکی به شما می دهند اعتماد کنید. چرا که یک اشتباه کوچک می تواند به از بین رفتن سرمایه شما منتهی شود. پس قبل از هر اقدامی در خصوص مشکلات و مسائل ملکی حتما با بهترین وکیل اصفهان ملکی مشاوره کنید. و پس از آن ترجیحا با وکیل پایه یک دادگستری متخصص در حوزه املاک و مستغلات اقدام نمایید.

وکیل ملکی کیست؟

وکیل ملکی همانند همه وکلای دادگستری پس از گذراندن تحصیلات و قبولی در آزمون وکالت وکیل پایه یک دادگستری شده. با این تفاوت که، وکیلی است که بصورت تخصصی تمام تمرکز خود در امور دعاوی ملکی معطوف کرده. و یک وکیل تخصصی مشکلات ملکی و ارضی است. یک وکیل خوب ملکی فردی است. که به تمام امور مربوطه به حوزه وکالت امور ارضی و  ملکی و همچنین رویه مرسوم محاکم قضایی، آراء وحدت رویه و نظرات علمای حقوق در مورد مسائل ملک و املاک آشنایی کامل داشته. و تمام وقت خود را صرف رسیدگی به امور ملکی کرده است.

از جمله دعاوی ملکی که وکیل ملکی همه روزه با آن دست و پنجه نرم و می کند. می توان به خلع ید، اخذ پایان کار، تقسیم و افراز املاک مشاع، تنظیم سند رسمی، تا دعاوی کیفری مثل فروش مال غیر، جعل سند، تصرف عدوانی و … اشاره کرد که شرح و توضیح آنها خواهیم پرداخت.

 

ملک
ملک

وکیل ملکی متخصص چه خصوصیاتی باید داشته باشد؟

الف: میزان تجربه علمی و عملی وکیل ملکی

لازم به ذکر است تمام وکلای دادگستری امکان بررسی و قبول وکالت در تمامی پرونده های ثبتی، کیفری، حقوقی، ملکی و خانواده و غیره را دارند.، اما تجربه یک وکیل دادگستری به عنوان وکیل ملکی پایه یک خبره در زمینه امور مرتبط با املاک و اراضی باعث می شود. تا وی بتواند با درصد موفقیت بالاتری در تمامی دعاوی ملکی قبول وکالت نماید.

ب: دانش حقوقی و تسلط بر قوانین مرتبط با دعاوی ملکی

وکیل ملکی باید ضمن آشنایی با قوانین و مقررات مربوطه، با آراء وحدت رویه دیوان عالی کشور، آراء وحدت رویه دیوان عدالت اداری، نظریات مشورتی اداره حقوقی قوه قضاییه، نظریات اساتید برجسته علم حقوق و دکترین و همچنین رویه مرسوم محاکم و دادگاه های کشور نیز آشنایی کافی داشته باشد.

ج: داشتن صداقت در رفتار و گفتار نسبت به اصحاب دعوا

وکیل متخصص ملکی می بایست با صداقت، بهترین و بدترین حالت ممکن در طرح و دفاع در دعاوی ملکی به موکل خویش توضیح دهد.، شماره تماس وکیل ملکی به نحوی که موکل بتواند بهترین تصمیم ممکن را اختیار کند قبول پرونده تحت هر شرایطی اتخاذ نماید.

 

دعاوی امور ملکی چگونه دعاویی هستند؟

با توجه به اینکه املاک و مستغلات قسمت قابل توجهی از سرمایه هر شخص را شامل می شود در امور و دعاوی املاک، مستغلات و اراضی موارد و دعاوی ای مطرح است. که بهتر است به جهت عدم تحمیل هزینه های سنگین و جلوگیری از اتلاف وقت و همچنین جلوگیری از تضییع حقوق اشخاص توسط وکیل ملکی متخصص و وکلایی که در زمینه املاک فعالیت می کنند. و دارای و تبحر و تجربه هستند پیگیری و انجام شود.

سوالات حقوقی ملکی

با توجه به که حجم و تنوع سوالات معمولا زیاد است. برای سهولت و دسترسی به جواب سوالات حقوقی ملکی خود به قسمت سوالات ملکی سایت مراجعه نمایید. و با جستجو در قسمت سوالات به احتمال زیاد جواب سوال خود را خواهید یافت. در غیر این صورت در همان قسمت سوال خود در زمینه املاک و مستغلات را مطرح نمایید. در کمترین زمان ممکن سوال شما پاسخ داده خواهد شد.

برای رفتن به قسمت سوالات ملکی اینجا را کلیک کنید.

خصوصیات وکیل دعاوی ملکی

  1. آشنایی با انواع املاک و اراضی
  2. آشنایی کامل با علوم مختلف کیفری، حقوقی و ثبتی و املاک و اراضی
  3. تجربه بالا در امور وکالت ملک

مسائل مشابه حقوقی الزاما راه حل مشابهی ندارند، بدون مشورت با وکیل و مشاور حقوقی هیچ اقدامی انجام ندهید.

شماره تماس وکیل ملکی آنلاین

شماره تماس وکیل ملکی ، لازم است. اگر کاری انجام پذیر نباشد و از همـان اول تعیین شده است. که به سرانجام ضـروری نمی رسد؛ وکیل وانمود به انجام آن نکند و قول بیهوده به موکل ندهد. سرانجام کار را همان گونه که مشاهده می کند به موکل بگوید و نیازی نمی باشد. که صد درصد قول برنده شدن در اختلاف را به موکل بدهد.

یک وکیل آنلاین ملکی خوب کوشش در گمراه کردن قاضی یا پیچیده کردن پرونده یا به بیراهه کشاندن آن نخواهد داشت. مهمترین خصوصیت یک وکیل آنلاین خوب مورد اعتماد بودن وی می باشد. ایـن امر مستلزم وجود صداقت؛ امانت و احساس مسئولیت پذیری در وکیل انلاین می باشد.

 

هزینه وکیل در دعاوی ملکی چقدر است؟

هزینه و قیمت بهترین وکیل ملکی در تعرفه های وکالت کانون وکلای دادگستری و همچنین در تعرفه وکلای قوه قضاییه آمده است. اما این امر اصولا موضوعی توافقی است و متناسب با موضوع پروند تعیین می گردد.

به طور کلی در دعاوی ملکی موضوعات مختلفی بر دستمزد وکیل ملک اثر می گذارد. از جمله شرایط اقامه دعوی، فرایند رسیدگی، میزان تخصص و تجربه وکیل، پیچیدگی های پرونده، زمانی که برای رسیدگی به دعوا باید صرف شود و نوع پرونده. و نمی توان میزان و مبلغ مشخصی برای این نوع پرونده ها در نظر گرفت.

معمولا درصدی معادل ۵ تا ۱۰ درصد ارزش ملک را بعنوان حق الوکاله در نظر گرفته می شود. که هر چه ارزش ملک بیشتر باشد. درصد حق الوکاله کمتر می شود وکلای ملکی حرفه ای می توانند با تنظیم لایحه ها و دفاعیه های محکمه پسند نقش موثری در پیروزی شما در دعوا داشته باشند بنابراین دستمزد یک وکیل خوب ملکی را تجربه و تخصص او تعیین خواهد کرد.

بهترین وکیل ملکی چه کسی است؟

بهترین وکیل ملکی وکیلی است که به طور تخصصی تمرکز خود را بر روی دعاوی ناشی از املاک قرار داده است. یعنی اگرچه وکیل املاک می تواند در سایر موضوعات حقوقی نیز وکالت افراد را بپذیرد اما تمرکز و تخصص در وکیل مشکلات ملکی قرار داده زیرا دعاوی ملکی قوانین خاصی دارد و باید و با اطلاعات کافی وکالت در دعاوی ملکی  را پذیرفت. هزینه وکیل دعاوی ملکی معمولا توافقی بوده و با قرارداد خصوصی بین وکیل و موکل تعیین می شود.

 

مسائل و مشکلات مشابه حقوقی الزاماً راه حل مشابهی ندارند. قبل از هر گونه اقدام با وکیل و مشاور حقوقی مشورت کنید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *