وکیل پایه یک ملکی

وکیل املاک و مستغلات ، بهترین-وکیل-دعاوی-ملکی-،-شماره-تماس-وکیل-ملکی-،-وکیل-املاک-و-مستغلات-،-وکیل-املاک-،-وکیل-تخصصی-ملک-،-وکیل-خوب-ملک-در-تهران-،-وکیل-خوب ، بهترین-وکیل-دعاوی-ملکی-،-شماره-تماس-وکیل-ملکی-،-وکیل-املاک-و-مستغلات-،-وکیل-املاک-،-وکیل-تخصصی-ملک-،-وکیل-خوب-ملک-در-تهران-،-وکیل-خوب

وکیل پایه یک ملکی

وکیل پایه یک ملکی، وکیلی است که به طور تخصصی در حوزه املاک و مستغلات فعالیت می کند و تمام تمرکز خود را بر روی پرونده های ملکی گذاشته و با وجود اینکه صلاحیت ورود به پرونده های دیگر را دارد. از ورود به پرونده های دیگر مثل پرونده های خانواده و کیفری غیر مرتبط با حوزه وکیل املاک و مستغلات خود داری می کند. وکیل پایه یک ملکی مانند تمام فارغ وکلای دادگستری ، بعد از اتمام مقطع لیسانس یا فوق لیسانس و بالاتر در رشته حقوق، در آزمون وکالت شرکت می کند که هر ساله میان وکلا برگزار می شود و آزمون کانون وکلای دادگستری یا مرکز مشاوران حقوقی قوه قضائیه نامیده می شود.

بعد از این آزمون، وکیل باید به مدت ۱۸ ماه دوره کارآموزی را طی کند. سپس در آزمونی به نام اختبار شرکت می کند. این آزمون به صورت کتبی است و بعد از آن وکیل باید در مصاحبه شفاهی هم شرکت کند. در صورتی که موفق به قبولی در هر ۲ آزمون کتبی و شفاهی شود، می تواند در مراسم تحلیف و سوگند شرکت کند و به کسب عنوان وکیل پایه یک دادگستری نائل آید.

تعریف وکیل دادگستری

وکیل که در اصطلاح به آن نماینده یا جانشین گفته می شود. کسی است که از طرف شخص دیگری – حقوقی یا حقیقی – به موجب عقد وکالت برای انجام کاری مأمور می‌شود. وکیل در موضع دفاع، از تامینات شغل قضا برخوردار است و شخصاً امکان مبادرت به تجارت ندارد چون خلاف شان اوست. حرفه وکالت از آثار مترتبه بر تجارت، پیروی نمی‌کند و بدین جهت، وکالت را نمی‌توان یک کسب و کار تلقی کرد. موید این حقیقت قانونی، سیاستهای کلی نظام در امور قضایی است که وکالت را در زیرمجموعه امور قضایی آورده است و در [قانون اساسی] نیز در فصل سوم یعنی فصل حقوق ملت ذکر شده‌است و از اصل چهل و چهار مستثنی است. وکیل ملکی اصفهان 

وکالت یک عقد جایز است که در چارچوب مقررات قانون مدنی منعقد می‌شود و طرفین آن وکیل و موکل نامیده می‌شوند. می‌توان برای وکیل انتخابی حد و مرزی مشخص کرد که در چه زمینه‌ای اجازه وکالت از طرف موکل دارد و در چه زمینه‌ای خود شخص باید برای آن کار حضور داشته باشد.

تعریف عقد وکالت و حدود اختیارات وکیل

مطابق قانون مدنی، وکالت به عقدی اطلاق می شود که به موجب آن یکی از طرفین، طرف دیگر را برای انجام امری نایب خود می‌نماید. بنابراین اثر اصلی عقد وکالت، نیابت است. به این صورت که شخصی (موکل) شخص دیگری را (وکیل) نایب خود برای انجام کاری قرار می‌دهد تا از جانب وی موضوع وکالت را انجام دهد.

 

وکالت بر دو نوع است:

 وکالت در دعاوی و وکالت به صورت عام. وکالت در دعاوی که موضوع بحث ما است تابع شرایط و قواعد خاص وکالت در دعاوی است. در این وکالت، وکیل باید دارای شرایط خاصی باشد تا بتواند در محاکم شرکت و از حق موکل خود دفاع نماید. از جمله تحصیلات حقوقی، شرکت در آزمون وکالت و گذراندن دوره کارآموزی و….

اما وکالت به صورت عام تابع شرایط فوق نمی‌باشد و هر شخصی می‌تواند. انجام بعضی از اعمال خود را که ارتباطی به دادرسی و دادگاه ندارد به دیگری واگذار کند. بطور مثال به شخص دیگر به وکیل پایه یک ملکی وکالت دهد. که ملک وی را معامله یا در اداره ثبت تفکیک نماید.، که در عرف جامعه ما از آن با عنوان وکالت کاری یاد می شود.

 

تعهدات وکیل پایه یک ملکی

۱. اگر از اقدامات یا سهل‌انگاری وکیل خسارتی به موکل وارد آید او مسئول خواهد بود.

۲.رعاست مصلحت موکل در اقدامات و قعالیت‌های خویش.

۳. استرداد اموال تحویلی زیرا وکیل امین است و آنجه را که در اثر وکالت به‌دست می‌اورد باید به موکل تحویل دهد.

۴. تسلیم صورت‌حساب وکالت

یک وکیل خوب می تواند مشکل شما را در ترازوی دانش و تخصص خود قرار دهد. و نمای کلی آن را برای شما ترسیم کند. و راهکار های آن را برای موکل خود شرح دهد و در مراحل دادرسی و جلسات دادگاه و مسیر قانونی آن شما را یاری کند. تا بتوانید به نتیجه برسد در راه پرونده های حقوقی و کیفری پیچیدگی ها و سختی‌هایی همیشه وجود دارد. که گذر از آنها کار راحتی نیست و بدون داشتن دانش کافی و تجربه لازم نمی توان  از این پیچ و خم ها عبور کرد.

بهترین وکیل پایه یک ملکی چه کسی است؟

بهترین وکیل ملکی وکیلی است که به طور تخصصی تمرکز خود را بر روی دعاوی ناشی از املاک قرار داده است. یعنی اگرچه وکیل املاک می تواند در سایر موضوعات حقوقی نیز وکالت افراد را بپذیرد اما تمرکز و تخصص در وکیل مشکلات ملکی قرار داده زیرا دعاوی ملکی قوانین خاصی دارد و باید و با اطلاعات کافی وکالت در دعاوی ملکی  را پذیرفت. هزینه وکیل دعاوی ملکی معمولا توافقی بوده و با قرارداد خصوصی بین وکیل و موکل تعیین می شود. شماره تماس وکیل ملکی

بهترین وکیل ملکی تهران

اگر به وکیل املاک در تهران نیاز دارید بهتر آن است. که در ابتدا با ترتیب دادن جلسه مشاوره حقوقی ملکی حضوری با وکیل متخصص ملکی مشورت نمایید. تا خدای ناکرده به جایی نرسد که هیچ وکیل املاک نتواند. از حق تضییع شده شما دفاع نماید. مسائل و پرونده های حقوقی ملکی بعضاً بسیار خاص و تخصصی می باشد. که اگر اهل فن نباشید می تواند باعث خسارت شما شود. لذا سعی کنید برای پرونده های ملکی خود به سراغ بهترین وکیل پایه یک ملکی باشید.

نقش وکیل دعاوی ملکی وکیل ملکی

مهمترین دعاوی ملکی

الزام خریدار به تخلیه و استرداد ملک

 الزام به تحویل ملک

تأیید  و  اثبات وقوع بیع

مطالبه مابه التفاوت کسری مساحت پیش فروش

استرداد ثمن معامله

خسارت تأخیر در انجام تعهد

الزام به تنطیم سند پیش فروش

مطالبه ثمن قراردادی

الزام به تنظیم سند رسمی اجاره

مطالبه اجور معوقه اجاره بها

تعدیل اجاره بها

 الزام موجر به پرداخت و استرداد ودیعه

الزام مالک ملک به ارائه اصل سند مالکیت

الزام به اخذ پایان کار

افراز ملک توسط دادگاه

ابطال سند رهنی

بطلان معامله به جهت فضولی بودن

 الزام به رفع ممانعت از حق

الزام به رفع مزاحمت

الزام به تنظیم سند رسمی

تأیید فسخ قرارداد

 دستور فروش ملک مشاع

دعوی خلع ید

تأیید رجوع از هبه

وکیل پایه یک ملکی

 

ویژگی های یک وکیل پایه یک ملکی خوب چیست؟

۱- تحقیق کنید. زیرا باید از توانایی علمی ، شهرت ، تجربه ، حسن اخلاق و  حق الوکاله و سایر خصوصیات یک وکیل خوب مطمئن شوید. تا بتوانید که پرونده ای که گاه سرنوشت زندگی شما را رغم خواهد زد. ، به دستان با  کفایت وی بسپارید.

۲- هیچگاه صرفاً به تبلیغاتی که یک وکیل کرده است اکتفا نکنید. تبلیغات تلویزیونی ، اینترنتی و سایر رسانه های گروهی معیار و ملاک مناسبی برای تحقیق نیستند. می توانید به کانون وکلای دادگستری مراجعه کنید. و در مورد سابقه وکیلی که قصد انتخاب آن را دارید مطلع شوید.

۳- سن و جنس وکیل (زن یا مرد بودن) ملاک و معیار مناسبی برای خوب بودن یا بد بودن وکیل نیست . گاهی اوقات یک وکیل تحصیل کرده جوان بسیار می تواند از یک وکیل سالخورده و به ظاهر با تجربه به کار شما بیاید.  زن یا مرد بودن وکیل نیز خیلی اهمیت ندارد و ملاک علم ، شهرت و حسن خلق او ست.

۴- کسی که عنوان وکیل و مشاوره حقوقی را اخذ می کند علاوه براین که حداقل مدرک کارشناسی رشته حقوق را دارد. ، مراحل بسیار سخت کانون وکلا را برای دریافت پروانه گذرانده است.

شما می توانید با انتخاب وکیل در تهران یا شهرستان یک وکیل خوب برای خود داشته باشید . وکیل دادگستری در تهران مطمئن روند پرونده شما را در شهر تهران تسریع می بخشند .

 

وکیل خوب ملکی

هر وقت شما اقدام به انتخاب یک وکیل جهت دفاع به نیابت از شما در محاکم قضایی کنید در حقیقت وکیل شما از نوع انتخابی بوده و در این خصوص باید بدانید که یک وکیل خوب انتخابی در کرج و دیگر شهرهای ایرانی بایستی دارای چه شرایط و ویژگی هایی باشد تا بتوان به او اعتماد کرد و بدون هیچ گونه نگرانی تمام کارهای دفاعیه را بر عهده او سپرد. برای این منظور اگر کمی حوصله کنید، بست وکیل اطلاعاتی هر چند مختصر اما فوق‌العاده مفید را در اختیارتان قرار خواهد داد.

مسائل و مشکلات مشابه حقوقی الزاماً راه حل مشابهی ندارند. قبل از هر گونه اقدام با وکیل و مشاور حقوقی مشورت کنید.

وکیل املاک و مستغلات ، بهترین-وکیل-دعاوی-ملکی-،-شماره-تماس-وکیل-ملکی-،-وکیل-املاک-و-مستغلات-،-وکیل-املاک-،-وکیل-تخصصی-ملک-،-وکیل-خوب-ملک-در-تهران-،-وکیل-خوب ، بهترین-وکیل-دعاوی-ملکی-،-شماره-تماس-وکیل-ملکی-،-وکیل-املاک-و-مستغلات-،-وکیل-املاک-،-وکیل-تخصصی-ملک-،-وکیل-خوب-ملک-در-تهران-،-وکیل-خوب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *