آشنایی با بهترین وکیل ملکی

وکیل ملکی، وکیل امور ملکی، وکیل متخصص امور ملکی، مشاوره حقوقی ملکی، وکیل ملک

بهترین وکیل ملکی

یکی از مهم‌ترین دعاوی مطرح در محاکم دادگستری که تعداد بسیار زیاد از پرونده‌ها را شامل می شود دعاوی ملکی هستند، وکیل متخصص املاک کسی است که با توجه به نوع دعاوی مطرح شده به دفاع از پرونده ملکی می پردازد هزینه وکیل دعاوی ملکی به شرایط، مورد پرونده و نوع دعوا بستگی دارد، و معمولا با توافق طرفین محاسبه می‌شود. وکیل ملکی آنلاین کسی است که در سطح وب فعالیت داشته و با شماره تماس به سوالات و مشکلات املاک و مستغلات پاسخ می دهد.

بهترین وکیل متخصص دعاوی ملکی

بهترین وکیل ملکی که از تخصص لازم در امور دعاوی مربوط به این حوزه برخوردار باشد، راهنمای خوبی برای پرونده موکلین خواهد بود. وکیل مورد نظر شما باید به قانون مدنی، قانون مجازات اسلامی و آیین دادرسی مدنی و کیفری آشنا باشد.

بهترین وکیل ملکی

بهترین وکیل ملکی چه موقع مراجعه کنیم؟

عدم مراجعه به وکیل ملکی در برخی موارد ممکن است موجب ورود خسارت‌های مالی جبران ناپذیری شود. در همین راستا بسیار مهم است که برای موفقیت در یک پرونده حقوقی یا کیفری ملکی از یک وکیل متخصص ملکی کمک بگیریم.

به همین جهت لازم است قبل از هر اقدام بر روی املاک و مستغلات خود توصیه می شود قبل از هر گونه اقدام به خرید و فروش با وکیل متخصص امور ملکی مشاوره کنید و حتما قرارداد تنظیمی شما زیر نظر یک وکیل متخصص املاک و مستغلات تنظیم شود.

وکیل متخصص املاک دقیقا چه پرونده‌هایی را رسیدگی می کند؟

بهترین وکیل ملکی باید در سه موضوع مرتبط با حوزه املاک و مستغلات تخصص داشته باشد:

۱٫ دعاوی ملکی حقوقی: دعاوی ملکی حقوقی دعاوی هستند که فقط به دلیل عدم رعایت قوانین حقوقی و سهل انگاری اشخاص رخ میدهد و موضوع پرونده جرم نیست.

مانند: الزام به تنظیم سند – مطالبه اجرت المثل ملک – مطالبه سرقفلی – تخلیه مستأجر و…

۲٫ دعاوی ملکی کیفری: در دعاوی کیفری اصولا یک جرم اتفاق می‌افتد و یکی از طرفین به واسطه یکی از جرم های پیش بینی شده اقدام به اعمال مجرمانه می کند. مانند : حعل سند – کلاهبرداری در خرید و فروش و معاملات املاک – فروش مال غیر – ورود غیرمجاز به ملک غیر – تغییر کاربری اراضی و…

۳٫ دعاوی ملکی ثبتی : قسمتی از معاملات ملکی را دعاوی ثبتی شامل می شود. دعاوی ابطال سند رسمی، ابطال عملیات اجرایی ثبت، ابطال نظریه هیئت حل اختلاف اداره ثبت از جمله این دعاوی هستند.

هزینه بهترین وکیل ملکی چقدر است؟

دعاوی ملکی به دلیل اینکه اکثرا طبق قانون از دعاوی غیر مالی محسوب می شوند به همین دلیل نمی توان مبلغ مشخصی برای آن در نظر گرفت به عنوان مثال در دعوای چک با توجه به مبلغ آن بین ۵ تا ۱۵ درصد یا حتی بیشتر بین طرفین توافق می گردد که البته ممکن است بیشتر از میزان تعرفه قانونی باشد ، دعاوی ملکی نیز از این قاعده مستثنی نیست و معمولا با توجه به پیچیده بوده دعاوی املاک بهره مندی از وکیل متخصص املاک و مستغلات شما را در رسیدن به نتیجه بسیار کمک می کند چرا که بعضا شخص می بایست هزینه های زیاد و زمان طولانی را برای رسیدن به نتیجه صرف کند که در صورت اشتباه متحمل ضرر و زیان های متعددی خواهد شد.

سوالات حقوقی ملکی

با توجه به که حجم و تنوع سوالات معمولا زیاد است برای سهولت و دسترسی به جواب سوالات حقوقی ملکی خود به قسمت سوالات ملکی سایت مراجعه نمایید و با جستجو در قسمت سوالات به احتمال زیاد جواب سوال خود را خواهید یافت در غیر این صورت در همان قسمت سوال خود در زمینه املاک و مستغلات را مطرح نمایید در کمترین زمان ممکن سوال شما پاسخ داده خواهد شد.ds

برای رفتن به قسمت سوالات ملکی اینجا را کلیک کنید.

وکیل متخصص امور ملکی را چگونه انتخاب کنیم؟

انتخاب بهترین وکیل دعاوی ملکی متخصص کاملا بستگی به مشکل و پرونده شما دارد. ممکن است پرونده ملکی جنبه حقوقی یا کیفری داشته باشد. داشته باشد. در این صورت به یک وکیل پایه یک دادگستری که سابقه فعالیت مناسب در دادگاههای کیفری و حقوقی داشته باشد نیاز خواهید داشت. چنانچه پرونده شما مربوط به شهرداری یا منابع طبیعی و جهاد کشاورزی باشد. در این صورت بهترین وکیل برای شما ، وکیل دیوان عدالت یا وکیل شهرداری است.  در صورتی که موضوع پرونده شما جنبه کیفری داشته باشد باید از وکیل ملکی متخصص در امور کیفری کمک بگیرید.

مسائل مشابه حقوقی الزاما راه حل مشابهی ندارند، بدون مشورت با وکیل و مشاور حقوقی هیچ اقدامی انجام ندهید.

وکیل تنظیم قراردادهای ملکی چه کمکی  به ما می کند؟

بهترین وکیل ملکی تنظیم قراردادهای ملک و املاک، اعم از قراردادهای ملکی، قراردادهای پیش فروش ملک، قراردادهای مشارکت مدنی و یا قراردادهای مشارکت در قالب مضاربه یا حواله توسط یک وکیل متخصص در امور قراردادهای ملکی و املاک و همچنین تجاری، به دلیل تسلط کامل بر قوانین مدنی، قانون مسوولیت مدنی، قوانین شهرداری، قوانین ثبتی، قوانین مجازات اسلامی و دیگر  قوانین مرتبط با امور قراردادهای ملک و املاک، امری بسیار مهم و ضروری می باشد.

نحوه دریافت مشاوره با بهترین وکیل ملکی

دریافت بهترین وکیل ملکی و همچنین مهمتر از آن، تنظیم نمودن قراردادهای ملکی توسط وکیل پایه یک دادگستری قراردادهای ملکی می تواند امکان ایجاد اختلافات ما بین طرفین معاملات را تا میزان قابل توجهی کاهش دهد. البته گاها پیش می آید که با وجود وکیل متخصص در زمینه قراردادهای ملکی باز هم در اجرای قرارداد و یا تفسیر معامله بین طرفین اختلافاتی پدید آید. در این موارد برای حل اختلافات، داوری در قراردادهای ملک و املاک و یا مراجعه به دادگاه های دادگستری و یا حسب مورد و یا شورای حل اختلاف نیاز است.

سرقفلی

وکیل متخصص امور ملکی

 بسیاری از دعاوی مربوط به ملک دارای وجه کیفری می باشد از قبیل انتقال مال غیر، تصرف عدوانی، مزاحمت، ممانعت از حق و…، ولی بسیاری دیگر و حتی اکثریت دعاوی مربوط به املاک دارای جنبه ی حقوقی است و بر عکس پرونده های کیفری برای شخص مد نظر مجازاتی در نظر گرفته نشده و نهایتا برای احقاق حقوق مالی زیان دیده قابلیت دارد.  بنابراین وکیل دعاوی ملکی دارای جنبه های مختلفی می باشد: حقوقی و کیفری و حتی ثبتی.

وکیل ملکی آنلاین

یک وکیل آنلاین ملکی خوب کوشش در گمراه کردن قاضی یا پیچیده کردن پرونده یا به بیراهه کشاندن آن نخواهد داشت. مهمترین خصوصیت یک وکیل انلاین خوب مورد اعتماد بودن وی می باشد. ایـن امر مستلزم وجود صداقت؛ امانت و احساس مسئولیت پذیری در وکیل انلاین می باشد.

شماره تماس وکیل ملکی

قبل از انجام هر گونه معامله ملکی و یا قبل از طرح دعاوی مرتبط با املاک و مستغلات با شماره تلفن وکیل ملک تماس گرفته و از نحوه اقدام به انجام معامله و نحوه صحیح تنظیم مبایعه نامه و قرارداد و انتخاب طرح دعوای ملکی و مشاوره حقوقی ملکی بگیرید.

شماره تماس جهت مشاوره با وکیل ملک:   ۰۹۱۳۷۱۴۷۳۱۴

وکیل ملکی کیست؟

بهترین وکیل ملکی کسی است که علاوه بر این که پروانه وکالت پایه یک دادگستری دارد با داشتن دانش و تحصیلات حقوقی و ملکی کافی، تسلط و تجربه در مطرح کردن دعاوی حقوقی و کیفری مرتبط با موضوع ملکی و یا دفاع از این دعاوی را داشته باشد. بعلاوه وکیل ملکی خوب کسی است که با دانش حقوقی بالا در امور ملکی بتواند بهترین راهکار ممکن را بشناسد و نوع دادخواست و شکایت و اقدامات قانونی را تشخیص دهد و به نحو احسن از موکل دفاع کند.

وکیل ملکی در اصفهان | وکیل ملکی غرب تهران 

مجموعه حقوقی وکیل ملک در حال حاضر با مرکزیت استان اصفهان و در موارد خاص در تهران فعالیت می کند شما می توانید برای مشاوره حقوقی تخصصی ملکی و انجام امور ملکی خود در استان های اصفهان و تهران با وکلای این مجموعه ارتباط و از خدمات این مجموعه استفاده کنید.

۰۹۱۳۷۱۴۷۳۱۴

مسائل و مشکلات مشابه حقوقی الزاماً راه حل مشابهی ندارند قبل از هر گونه اقدام با وکیل و مشاور حقوقی مشورت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Button