وکیل تخصصی ملک

بهترین وکیل دعاوی ملکی ، شماره تماس وکیل ملکی ، وکیل املاک و مستغلات ، وکیل املاک ، وکیل تخصصی ملک ، وکیل خوب ملک در تهران ، وکیل خوب

وکیل تخصصی ملک

وکیل تخصصی ملک : وکیلی است که به طور تخصصی تمرکز خود را بر روی دعاوی ناشی از املاک قرار داده است. یعنی اگرچه وکیل املاک می تواند در سایر موضوعات حقوقی نیز وکالت افراد را بپذیرد اما تمرکز و تخصص در وکیل مشکلات ملکی قرار داده زیرا دعاوی ملکی قوانین خاصی دارد و باید و با اطلاعات کافی وکالت در دعاوی ملکی  را پذیرفت. هزینه وکیل دعاوی ملکی معمولا توافقی بوده و با قرارداد خصوصی بین وکیل و موکل تعیین می شود.

 

تعریف وکیل دادگستری

وکیل یا نماینده یا جانشین کسی است که از طرف شخص دیگری – حقوقی یا حقیقی – به موجب عقد وکالت برای انجام کاری مأمور می‌شود. وکیل در موضع دفاع، از تامینات شغل قضا برخوردار است و شخصاً امکان مبادرت به تجارت ندارد چون خلاف شان او است. حرفه وکالت از آثار مترتبه بر تجارت، پیروی نمی‌کند و بدین جهت، وکالت را نمی‌توان یک کسب و کار تلقی کرد. موید این حقیقت قانونی، سیاستهای کلی نظام در امور قضایی است که وکالت را در زیرمجموعه امور قضایی آورده است و در [قانون اساسی] نیز در فصل سوم یعنی فصل حقوق ملت ذکر شده است.وکیل تخصصی ملک

.


بهترین وکیل دعاوی ملکی ، شماره تماس وکیل ملکی ، وکیل املاک و مستغلات ، وکیل املاک ، وکیل تخصصی ملک ، وکیل خوب ملک در تهران ، وکیل خوب


.

وکیل متخصص امور ملکی

بسیاری از دعاوی مربوط به ملک دارای وجه کیفری می باشد از قبیل انتقال مال غیر، تصرف عدوانی، مزاحمت، ممانعت از حق و… . ولی بسیاری دیگر و حتی اکثریت دعاوی مربوط به املاک دارای جنبه ی حقوقی است و بر عکس پرونده های کیفری برای شخص مد نظر مجازاتی در نظر گرفته نشده و نهایتا برای احقاق حقوق مالی زیان دیده قابلیت دارد.  بنابراین وکیل تخصصی ملک دارای جنبه های مختلفی می باشد : حقوقی و کیفری و حتی ثبتی.

هنگام معاملات وکالتی به چه نکاتی باید توجه شود؟

  • در معاملات کلان از طریق وکالتنامه ضرورت دارد قبل از انجام معامله اعتبار وکالتنامه از دفترخانه تنظیم کننده سند، کتباً استعلام شود.
  • مبایعه نامه و وکالتنامه لازم و ملزوم و مکمل یکدیگر هستند و هرگز بدون مبایعه نامه و صرفاً به اعتبار تنظیم وکالتنامه مبادرت به انجام معامله نشود.
  • جهت پیشگیری از سوء استفاده در آینده، دقت شود که وکالتنامه صادره محدودیت زمانی نداشته باشد.
  • از انجام معامله بواسطه وکالتنامه های کلی که مربوط به اموال منقول و غیرمنقول موکل باشد و یا اینکه موکلین افراد متعددی مانند وراثتی و شراکتی باشند، اجتناب گردد.
  • درصورت انجام معامله با وکالت رسمی مانند املاک در رهن بانکها در کمترین زمان نسبت به انتقال رسمی ملک اقدام شود.
  • چنانچه معامله از طریق تفویض وکالت انجام شود، وکالتنامه اولیه و اصلی که پایه و اساس معامله است، بدقت مطالعه شود تا مشخص شود وکیل دارای اختیارات کامل و بلاعزل باشد.وکیل تخصصی ملک
  • در تنظیم سند وکالت بلاعزل از آنجایی که موکل حق اجرای مورد وکالت را از دست نداده و شخصاً نیز قادر به اجرای آن خواهد بود، لذا بطور صریح در وکالتنامه قید شود که موکل حق دخالت و اجرای آنرا از خود سلب و ساقط نمود.

.


بهترین وکیل دعاوی ملکی ، شماره تماس وکیل ملکی ، وکیل املاک و مستغلات ، وکیل املاک ، وکیل تخصصی ملک ، وکیل خوب ملک در تهران ، وکیل خوب


.

تعهدات وکیل خوب

۱. اگر از اقدامات یا سهل‌انگاری وکیل خسارتی به موکل وارد آید او مسئول خواهد بود.

۲. رعایت مصلحت موکل در اقدامات و فعالیت‌های خویش.

۳. استرداد اموال تحویلی زیرا وکیل امین است و آنچه را که در اثر وکالت به‌ دست می‌آورد باید به موکل تحویل دهد.

۴. تسلیم صورت‌ حساب وکالت

وکیل خوب ملکی

هر وقت شما اقدام به انتخاب یک وکیل جهت دفاع به نیابت از شما در محاکم قضایی کنید. در حقیقت وکیل تخصصی ملک شما از نوع انتخابی بوده و در این خصوص باید بدانید که یک وکیل خوب بایستی دارای چه شرایط و ویژگی هایی باشد تا بتوان به او اعتماد کرد و بدون هیچ گونه نگرانی تمام کارهای دفاعیه را بر عهده او سپرد. برای این منظور اگر کمی حوصله کنید. وکیل خوب اطلاعاتی هر چند مختصر اما فوق العاده مفید را در اختیارتان قرار خواهد داد.

چه موقع به وکیل ملکی مراجعه کنیم؟

بهترین وکیل ملکی عدم مراجعه به وکیل ملکی در برخی موارد ممکن است موجب ورود خسارت‌های مالی جبران ناپذیری شود. در همین راستا بسیار مهم است که برای موفقیت در یک پرونده حقوقی یا کیفری ملکی از یک وکیل متخصص ملکی کمک بگیریم.

هزینه وکیل دعاوی ملکی چقدر است؟

دعاوی ملکی به دلیل اینکه اکثرا طبق قانون از دعاوی غیر مالی محسوب می شوند به همین دلیل نمی توان مبلغ مشخصی برای آن در نظر گرفت به عنوان مثال در دعوای چک با توجه به مبلغ آن بین ۵ تا ۱۵ درصد یا حتی بیشتر بین طرفین توافق می گردد که البته ممکن است بیشتر از میزان تعرفه قانونی باشد ، دعاوی ملکی نیز از این قاعده مستثنی نیست و معمولا با توجه به پیچیده بوده دعاوی املاک بهره مندی از وکیل متخصص املاک و مستغلات شما را در رسیدن به نتیجه بسیار کمک می کند چرا که بعضا شخص می بایست هزینه های زیاد و زمان طولانی را برای رسیدن به نتیجه صرف کند که در صورت اشتباه متحمل ضرر و زیان های متعددی خواهد شد.

.


بهترین وکیل دعاوی ملکی ، شماره تماس وکیل ملکی ، وکیل املاک و مستغلات ، وکیل املاک ، وکیل تخصصی ملک ، وکیل خوب ملک در تهران ، وکیل خوب


.

وکیل تنظیم قراردادهای ملکی چه کمکی  به ما می کند؟

تنظیم قراردادهای ملک و املاک، اعم از قراردادهای ملکی، قراردادهای پیش فروش ملک، قراردادهای مشارکت مدنی و یا قراردادهای مشارکت در قالب مضاربه یا حواله توسط یک وکیل متخصص در امور قراردادهای ملکی و املاک و همچنین تجاری، به دلیل تسلط کامل بر قوانین مدنی، قانون مسوولیت مدنی، قوانین شهرداری، قوانین ثبتی، قوانین مجازات اسلامی و دیگر  قوانین مرتبط با امور قراردادهای ملک و املاک، توسط وکیل تخصصی ملک امری بسیار مهم و ضروری می باشد.

وکیل ملکی یا وکیل ملک به چه کسی گفته می شود؟

دعوای ملکی دعوایی است که در رابطه با حقوق انسان نسبت به املاک است. املاک شامل اموال غیرقابل انتقال مثل خانه، زمین، مغازه و … این دعوی زمانی مطرح می شود که حقوق فرد نسبت به ملکی که مالک آن است یا حق استفاده از آن را دارد مورد تضییع قرار گرفته او می خواهد حق خود را پس بگیرد. در نتیجه شامل دعاوی متعدد و زیادی می شود.

مسائل مشابه حقوقی الزاما راه حل مشابهی ندارند بدون مشورت با وکیل و مشاور حقوقی هیچ اقدامی انجام ندهید.

 

شماره تماس وکیل ملکی

شماره تماس وکیل تخصصی ملک یکی از بهترین راه حل هایی است که افراد پس از مواجهه با مشکل و پرونده های ملکی باید اقدام کنند و ابتدا با تماس و مشاوره حقوقی ملکی با وکیل پایه یک دادگستری مشکل ملکی خود را با وکیل متخصص امور ملکی مطرح نمایند.دسترسی به وکیل دادگستری ملکی قابل اعتماد و متبحر در دعاوی ملکی از ضروریات است . برای جلوگیری از هر گونه تضییع حق در این زمینه، دسترسی سریع و مطمئن به وکیل دعاوی ملکی آنلاین رایگان نیز بسیار مهم است و با توجه به زیرساخت های موجود بهترین راه برای در اختیار داشتن تجربیات وکیل دادگستری متبحر در املاک ،امکان برقراری ارتباط تلفنی با وی است.

دعاوی امور ملکی چگونه دعاوی هستند؟

در امور و دعاوی املاک، مستغلات و اراضی موارد و دعاوی ای مطرح است که بهتر است به جهت عدم تحمیل هزینه های سنگین و جلوگیری از اتلاف وقت توسط وکیل ملکی وکلایی که در زمینه املاک فعالیت می کنند و دارای و تبحر و تجربه هستند پیگیری و انجام شود.

بهترین وکیل برای دعاوی ملکی

 توجه داشته باشید با استفاده از تجربه و دانش یک وکیل تخصصی ملک می توان دعاوی ملکی را به سهولت و با موفقیت رفع و رجوع نمود. و به هیچ عنوان نباید به مشاوره حقوقی ملکی که توسط افراد غیر متخصص در امور ملکی به شما می دهند اعتماد کنید چرا که یک اشتباه کوچک می تواند به ز بین رفتن سرمایه شما منتهی شود. پس قبل از هر اقدامی در خصوص مشکلات و مسائل ملکی حتما با بهترین وکیل ملکی مشاوره کنید و پس از آن ترجیحا با وکیل پایه یک ملکی متخصص در حوزه املاک و مستغلات اقدام نمایید.

.


بهترین وکیل دعاوی ملکی ، شماره تماس وکیل ملکی ، وکیل املاک و مستغلات ، وکیل املاک ، وکیل تخصصی ملک ، وکیل خوب ملک در تهران ، وکیل خوب


.

مهمترین دعاوی ملکی

الزام خریدار به تخلیه و استرداد ملک

 الزام به تحویل ملک

تأیید و اثبات وقوع بیع

مطالبه مابه التفاوت کسری مساحت پیش فروش

استرداد ثمن معامله

خسارت تأخیر در انجام تعهد

الزام به تنطیم سند پیش فروش

مطالبه ثمن قراردادی

الزام به تنظیم سند رسمی اجاره

مطالبه اجور معوقه اجاره بها

تعدیل اجاره بها

 الزام موجر به پرداخت و استرداد ودیعه

الزام مالک ملک به ارائه اصل سند مالکیت

الزام به اخذ پایان کار

افراز ملک توسط دادگاه

ابطال سند رهنی

بطلان معامله به جهت فضولی بودن

 الزام به رفع ممانعت از حق

الزام به رفع مزاحمت

الزام به تنظیم سند رسمی

تأیید فسخ قرارداد

 دستور فروش ملک مشاع

دعوی خلع ید

تأیید رجوع از هبه

..


بهترین وکیل دعاوی ملکی ، شماره تماس وکیل ملکی ، وکیل املاک و مستغلات ، وکیل املاک ، وکیل تخصصی ملک ، وکیل خوب ملک در تهران ، وکیل خوب


مسائل و مشکلات مشابه حقوقی الزاماً راه حل مشابهی ندارند. قبل از هر گونه اقدام با وکیل و مشاور حقوقی مشورت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Button